نگاهی عمیق به 6 ویژگی مهم یک اینفوگرافی

نگاهی عمیق به 6 ویژگی مهم یک اینفوگرافی. اگر طراحی اینفوگرافی شما این موارد را نداشته باشد، لطفا آن را چاپ نکنید.

نگاهی عمیق به 6 ویژگی مهم یک اینفوگرافی

هزاران متن آموزشی از برای طراحی اینفوگرافی در سراسر وب وجود دارد. با این حال، اکثر مردم در تولید قطعات چشمگیر، موثر و بسیار جذاب شکست خورده هستند. ایجاد یک طراحی infographic تلاشی فراتر از داشتن یک قاب و سپس دسته ای از نمودار با پالت های رنگی است. اینفوگرافی در اصل یک ابزار بازاریابی است که ترکیبی از محتوای بصری قابل توجه و اطلاعات آسان برای خواندن و درک متن است.

خیلی خوب. با این حال، معلوم می شود که ایجاد یک اینفوگرافی به آن آسانی هم که فکر می کنید نیست. امروز ما در مورد ویژگی های فوق العاده واضح یک اینفوگرافی صحبت می کنیم که در واقع افراد اغلب نادیده می گیرند. لطفا این 6 صفات برای یک اینفوگرافی را دنبال کنید:

1. هدف

آشکار؟ نه خیلی

هدف از اینفوگرافی همان پیامی است که شما قصد انتقال آن به بیننده دارید. اگر هدف شما تنها انتقال اطلاعات است لطفا تلاش خود را در جا و به شکل دیگری قرار دهید. به طور طبیعی، برای شناخت هدف و قبل از اینکه حتی شروع به فکر کردن درباره طراحی یک اینفوگرافی بکنید این سوالات را پاسخ دهید.

آیا یک مشکل مهم و پیچیده را حل می کند؟
آیا اطلاعات عملی در مورد مسائل روزمره ارائه می شود؟
آیا کنجکاوی را تحریک می کند یا یک باور عمومی را به چالش می کشد؟
آیا اطلاعات جدید و تازه در موضوعات مرسوم، ارائه می شود؟
به طور کلی، رویکرد مناسب برای شناسایی هدف این است که پای خودتان را در کفش خواننده قرار دهید و تصمیم بگیرید: چه کسی خواننده شماست و به چه اندازه علاقه مند به خواندن اینفوگرافی شما است و به آن نیاز واقعی دارد و گرنه خود را معطل نکنید.


2. ارزش

ارزش با مقدار داده های ارائه شده در اینفوگرافی شما به دست نمی آید، بلکه تنها با برداشتن تمام داده ها و تنها اکتفا به اطلاعات ضروری است که پدید می آید. ما قبلا مشخص کرده ایم که کاربر نیاز به یک هدف برای خواندن دارد. هنگامی که علاقه مخاطب را به دست می آورید، باید آنها را با اطلاعاتی جذاب به طرح اینفوگرافی بکشانید و خواندن آنها را توجیه و سیراب کند.

چگونه مطمئن شوید که اطلاعات ارزشمندی را ارائه می دهید؟

اول، جمع آوری اطلاعات به همان اندازه که شما می دانید و می توانید در مورد آن پیدا کنید و شروع به جداسازی قطعات مهم آن کنید. نگران حذف کردن برخی جزئیات نباشید.

سپس، منابع خود را بررسی کنید. اطلاعاتی که شما در آن قرار داده اید باید معتبر باشد. فراموش نکنید که منابع خود را هم ذکر کنید! در غیر این صورت، اینفوگرافی شما ممکن است به عنوان سرقت توبیخ شود.


3. قابلیت خوانایی

در حال ترجمه است و بزودی در سایت قرار می گیرد… لطفا این صفحه را بوکمارک کنید و در آینده دوباره به آن مراجعه کنید.

این مقاله از سوی پیکسیل در حال بروزرسانی است، لطفا شکیبا باشید…

نویسنده: پیکسیل / خرید و فروش عکس و گرافیک لایه باز

پیکسیل یک فروشگاه تعاملی و دو طرفه در پهنه وب جهان گستر است که برای دانلود رایگان، خرید و فروش تصاویر، طرح های گرافیکی لایه باز بر پایه استوک فوتو طراحی و راه اندازش شده است. تا بی نهایت با ما همراه باشید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *